با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ نامه یک فرهنگی بازنشسته به روحانی درخصوص طرح رتبه بندی فرهنگیان
زیارت عاشورا

پایگاه خبری تحلیلی آبشار نیوز :

name moalem

باسمه تعالی

جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران                                                    ۴/۶/۱۳۹۴

موضوع:درخواست اجرای طرح رتبه بندی برای فرهنگیانی که از فروردین ۱۳۹۴ تا مهر ۱۳۹۴ بازنشسته می شوند .

با سلام و احترام؛

بدینوسیله به استحضار می رساند با توجه به مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش در سال ۱۳۹۱ (سند تحول بنیادین آموزش و پرورش)و مصوبه ی هیئت دولت در تاریخ ۲/۴/۱۳۹۲و تصویب مجلس شورای اسلامی در خصوص اجرای طرح رتبه بندی معلمان انتظار می رود با توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۴ از طرف مقام معظم رهبری به نام سال دولت و ملت،همدلی و همزبانی ،وزارت آموزش و پرورش به وعده ی خود وفا کند و طبق فرمایش جناب آقای فانی در نشست مشترک معاونین اداره کل و روسای آموزش و پرورش سراسر هرمزگان : احکام معلمان در اجرای این طرح باید قبل از مهر ماه، در آستانه بازگشایی مدارس صادر شود تا با اجرای آن تلاش های دولت در جهت پاسخ به مطالبات فرهنگیان شریف عینی باشد .

و جناب آقای بطحایی معاون وزارت آموزش و پرورش در سومین روز از سی و دومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش فرمودند:در تلاش هستیم حتی افرادی که در شهریور امسال بازنشسته می شوند ،را از طریق پاداش پایان خدمت از مزایای طرح رتبه بندی بهره مند کنیم ،تا حقی از آن ها ضایع نشود .

هم چنین جناب آقای احمدی لاشکی عضو کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس در نطق میان دستور خود در مورخه۳/۶/۱۳۹۴ فرمودند: به وزیر آموزش و پرورش پیشنهاد شد با توجه به این که بیش از ۲ سال است که طرح رتبه بندی معلمان تصویب شده است ، لطفا اجرای آن را برای بازنشستگان سال ۱۳۹۴ به جای اول مهر به ۲۰/۶/۱۳۹۴ کشانده شود ، تا انان نیز در پایان ۳۰ سال خدمت مشمول لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی شوند. همچنین وزیر محترم آموزش و پرورش در سی و دومین اجلاس مناطق آموزش و پرورش فرمودند: همکاران فرهنگی در اواخر تابستان رتبه بندی خواهند شد.

لذا ما بازنشستگان سال ۱۳۹۴ از حضرتعالی که نام دولت خود را دولت تدبیر و امید گذاشته اید ، انتظار داریم با اجرای این طرح امید را در دل فرهنگیان بازنشسته زنده سازید.

پیشاپیش از حسن مساعدت ،بذل عنایت ، الطاف و محبت بیدریغ حضرتعالی نسبت به فرهیختگان جامعه اسلامی که عمر و جوانی خود را در این مسیر ایثار نمودند ، کمال تشکر و امتنان را داریم.

خواهشمند است در این خصوص دستورات لازم را به مسوولان زیربط داده ،تا هم موجب حل مشکل ما فرهنگیان بازنشسته شده و هم چنین جلب رضایت خداوند متعال گردد.

همچنان منتظر اقدام خدا پسندانه شما هستیم.به امید سعادت و نیک بختی جنابعالی و دیگر همکاران محترم شما در هیئت دولت.

                                                                با تقدیم احترام فرهنگیان بازنشسته در شهریور ماه۱۳۹۴ شهرستان کاشان

رونوشت جهت اطلاع و پیگیری :

دفتر مقام معظم رهبری

دیوان عدالت اداری

سازمان بازرسی کل کشور

کمیسیون اصل ۹۰مجلس شورای اسلامی

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی

ریاست محترم فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی

حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی

شماره تماس:۰۹۱۳۲۶۲۲۹۲۳  شماره دبستان:



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 22 شهريور 1394برچسب:, | 23:34 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |